lördag 29 juni 2013

SLE-DAG

Idag har jag och Valle vart på Ljusterö i sthlm skärgård. Det vart en massa mat kvar när vi hade SLE dagen och då var det några som tog hem och spara för att vi skulle kunna ha en dag då vi träffades och åt rester.  Så otroligt trevligt har det vart och god mat fast det var rester som värmdes på grillen. Har blivit en lång dag 12timmar var vi borta jag och Valle. Förutom prata med en massa människor har vi ätit och lekt med hunden Bisou. På ”kvällen” så åkte vi traktorskopa ner till badplatsen. Valle tyckte det var jätte kul att åka traktor. När vi kom ner till vattnet så trodde jag inte att det skulle gå så bra med Valle så tänkte att vi plaskar väl lite med fötterna. Men han skulle bada så det var bara av med kläder och blöja. Gud vad kul de var att leka i vattnet och sanden. Han kröp ner i vattnet och stanna inte förens hela han var under vattenytan så man fick fiska upp han. Idag var han ingen badkruka. Sen satt han på stenhällen i sin poncho och spana ut över vattnet och såg så lycklig ut. Det är så det ska vara på sommaren. Sen somna han i min famn när vi satt där. Dagen har vart jätte trevlig och det var nästan så man inte ville åka hem.  Men som sagt det var bara packa in i bilen det var ju en lång bilresa hem igen. 

Valle har blivit så bortskämd massa godsaker sen fick han en tripp trapp stol med sig hem

Bisou

först på plats av alla
det var så fint där nere vid vattnet

trodde det här var min lilla badkruka 

Vad man kan älska varandra

så fin myspojken

det här får vi göra om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar