söndag 28 augusti 2011

Söndag

Söndag betyder för min del shopping.  Så idag har jag vart på Ikea och handlat lite bland annat lite fler tavelrammar.  Köpte mig också tre nya ljusstakar som jag spanat på länge. Det hade blivit 100kr billigare på måste ju passa på då.  Sen begavs det av till Ica och handla mat för veckan. Idag känner jag inte alls för att köra LCHF så i kväll ska jag göra blåbärspaj! Älskar smulpaj och det ska bli härligt att få äta i mitt nya fina ”fixade” vardagsrum. Idag har äntligen alla New York tavlor kommit upp på väggarna. Vart riktigt nöjd med det. Nu väntar jag bara att Andreas ska sätta upp ett par Ljusstakar på väggen som har legat och vänta sen vi flytta in. Ritade upp i går med blyerts var han ska borra så.
I kväll blir det ”lång” kok till mat då vi ska äta Gulaschsoppa här hemma.  Och i morgon är det dags att börja jobba igen. Nu kämpar vi på i en vecka till! 


Ny liten ram och nya Ljusstakar.

Veckans blommor

Hmm vet inte var jag ska ställa den här ramen. har ni några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar