lördag 27 augusti 2011

orkar inte......

Hej  gud vad jag är trött.  Jag är så himla trött på dagarna nu. Det är knappt att jag orkar med jobbet. I måndags mådde jag riktigt dåligt när jag vakna. Kom inte ens ur sängen på morgonen. Sluta med att jag sjukskrev mig.  Jag kommer hem på kvällarna och det känns som att jag ska somna i middagsbordet. Det har blivit väldigt tidiga kvällar den här veckan.  I går så hyrde vi film på tvn. Vart Gnomeo och Julia. Riktigt rolig och söt film.  Men tro mig jag kröp till sängen efter den.  Det hemska var att kl var bara 21.00. men i dag sov jag till kl 9. Så förhoppningsvis orkar jag vara med på kräftskivan här i kvarteret i kväll. Jag har bara inte haft någon ork till något på flera dagar. Känner att det är något fel i kroppen. Lämna blodprov igår får väl se nästa vecka om de kommer vissa något. Har en massa jag vill skriva här på bloggen då vi har testa ny recept och sett filmer. Köpt biljetter till teater och varit ute och ätit… men bara det här inlägget har tagit mig 25minuter att skriva. Så orken finns inte riktigt….  Så jag bjuder på bilder istället.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar