söndag 21 augusti 2011

Helgen

I fredags så var Andreas syster här med barn och respektive. De köpte våran gamla Tv så de var här och hämta den. När det ändå var här så passa vi på att bjuda på mat. Vi bjöd på Medelhavsbiffar och tomatsallad. Till efterrätt så bjöd vi på Chokladmousse med hallon.  Annars så vart det en tidig säng för min del tror jag gick och la mig innan kl hade slagit 21.

I Lördags var det dags att åka till Katrineholm. Det var ju planerat en familjedag med minigolf där. Tyvärr så var det ju inga som anmält sig så Kikki hade Maila runt till styrelsen och försökt få alla att komma tyvärr var det bara jag som dök upp. Men Kikki och jag tog vara på tiden och börja såna på nya olika aktiviteter som vi kan ta upp på nästa styrelsemöte. Sen var det väldigt kul att få komma ut och träffa Kikki också. Tycker alltid skönt att få träffa andra som är sjuka. Man känner sig lite mer ”normal”.   På Kvällen möte vi upp en tjej på en Grekisk restaurang. Hon ville komma i kontakt med andra som har reumatiska sjukdomar.  Så vi satt och prata om olika mediciner och symtom. Tror det nog var väldigt trevligt och givande för alla. Väldigt roligt att kunna den som själv svarar på frågor och inte bara vara den som alltid har tussen frågor. Vi fick även chansen att prata lite om Region Öst.

Idag söndag  har vart en slappar dag förutom när vi var och storhandla. Tog en sväng in på Media Markt  och köpte Scream 4. Vi tyckte lite olika om den. Själv tyckte jag att den var helt ok. 

Nu har vi fått hem alla kort till alla tavlorna. Nu måste vi bara få upp alla på väggarna.  Men det ska nog ta några veckor det också.

Lördags Lunch






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar