torsdag 31 december 2009

Slut på 00-talet

00-talet börjar ta slut. Och vad är det som har hänt då? Satt igår på jobbet och fundera just på det. Visst det är väl mycket skit som har vart men det finns väl lite soliga toppar också.
Här kommer en liten samanfattning av 00-talet

00 Vi överlevde millennieskiftet! världen gick inte under. det här året dansa vi även till Who Let the Dogs out?? med Baha men




01 var året jag Andreas dök upp i mitt liv. iförd vingar och hjärtstav. under sommaren så hördes Håkan hellströms En vän med en bil överallt.


02 Blir året då jag blir tillsammans med Andreas. Jag slutar även 9an och börjar gymnasiet i Vara. Issa föds på sommaren. Flyttar ner till Jonslund. det är är även året för dramatiken runt t.A.T.u som gjorde låten All the Things She Said



03 Året då jag flyttar hem till Västerås. vi flyttar ihop i en 1a på 25kvm på Petterberg. Jag Och Andreas bestämmer oss för att förlovar oss. man hör även Lars Winnerbäck på radion med Hum hum från Humlegården


04 Jag blir 18år! Det är även det året Mormor dör på sommaren. det är även nu man nästan blir trött på att höra om The Hives och Walk Idiot Walk


05 Jag tar Studenten! Nu är året då lilla Elsa föds Det är även nu under somaren/hösten jag får diagnosen DLE. Hemma sitter man och snyfftar till Green Days Wake Me Up When September Ends


06 Flyttar vi från Pettersberg till Gideonsberg. Bo Kaspers Orkester - I samma bil


07 Nu får jag äntligen böjar jag plugga på Trafiklärarutbildningen. 07 var även året vi poppa till Adam Tensta - My Cool. 2007 var även det fantastiska året jag och Andreas gifte oss. Älskar dig så mycket älskling! Nu passa även lilla Angelina på att födas.


08 Blir klar med min utbildning. Låten man myste till var Jason Mraz med I'm Yours



09Börjar jobba i Enköping som trafiklärare. Juno kom in i våra liv med all kärlek hon utstrålar. Får även efter flera år diagnosen SLE. 09 vart även året vi börja acceptera Ken Ring med låten Nu måste vi dra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar