måndag 28 december 2009

Sjuk

Jag har i flera dagar velat skriva en massa blogginlägg men inte klarat av de. Jag hittar inte orden. Ja jag har mått skit nu i flera veckor. Det varierar väldigt mycket till dag. Vissa dagar är det hemskt vill bara gå och gömma mig. Nu är det v.8 på medicinerna alltså ska de börja värka nu så det betyder väl att jag ska börja må bättre? Jag är så sjukt trött nu. De här sista dagarna har vart hemska orka knappt åka och handla i söndags. Spottkörtlarna har även vart svullna nu i över en vecka så det gör ont. Jag skyller på den här jävla kylan. Det är den som gör det värre. Tack och lov har jag mina termobyxor. Men vissa stunder vill jag bara sitta och gråta. Hur skulle de se ut på jobbet? Där sitter Åsa och bölar som rena hormonmonstret. Men det är så jag är lättretlig, ledsen, har ont i spottkörtlarna, benen somnar och der värker i armar, benen, knäna, höfterna och ryggen. Jag känner mig stel som Pinocchio. Så tänk er vara Pinocchio men bli utsatt av termiter så har ni mig. jag VILL inte må så här! Jag vill leva ett normalt liv där man är pigg och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar