lördag 24 oktober 2009

Trött

Nytt Så vad är nytt ? Det är väl ganska mycket som händer just nu. Vi har flytten, Juno och hela vardagen med jobb och allt vet inte riktigt hur man ska hinna med allt. Mitt under en körlektion så ringde de från reumatologen. De ville att jag skulle komma och lämna lite prover så det får se hur jag mår. De hade fått min remiss från öron näsa hals. Sen fråga de om hur jag mådde. Det fundera om det skulle lägga in mig. ok ??? har jag missa något jag var ju sjuk för länge sen? Den remissen skrevs för länge sen om jag var så dålig varför la de inte in mig då? Fattar inte hur sjukvården funkar. Så nu väntar jag på att jag ska få komma dit sen säger de väl att jag bara inbillar mig allt igen eller att det är hormoner eller vikten igen. Ja för att det ska vara SLE kan val inte stämma. ? blir så trötta på allt….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar