tisdag 6 oktober 2009

Sjuk

Läkaren ja i dag ringde läkaren från öron, näsa, hals –mottagningen och berätta att han hade fått mina svar från ultraljudet. Det visa sig att alla mina spottkörtlar är svullna och det har inte med min super lilla spottsten att göra så det var nog bara en tillfällighet att de hitta den. Han hade prata med en annan läkare nu om mina problem och den läkaren trodde det kunde ha med min sjukdom att göra. Ja DLE eller SLE vet inte vad jag ska kalla det. Så nu skulle han skicka nya remisser både till hud och reumatologen så jag får väl se vart de vill att jag ska gå. Så nu börjar cirkusen igen. Det här var det svaret jag inte ville ha. Jag hade hellre sett att jag hade haft 1000 spottstenar. Jag är så jävla trött på allt det här. Jag vill inte vara sjuk. Hur kommer mitt liv se ut om 10år? Ett vårdkollie? Jag vill leva ett normalt liv utan begränsningar och tabletter. Kan inte fatta att sjukvården får behandla folk så här…. Nä ska väl sova i morgon ska jag på en CT som jag inte måste göra. Han skulle ringa och berätta om jag behövde göra den eller om jag kunde strunta i den men han har inte ringt än…

1 kommentar:

  1. ok taskigt,låter inte kul alltså. Hur har det gått med katterna då? och hallå! hus har du inte sagt nått om....

    SvaraRadera