onsdag 14 oktober 2009

Sur

Fy fan! för er som inte skrapar rutorna.....



1 kommentar:

  1. Halluu.. :)
    Idag har Fabbe träffat massor med hundar, en pudel, en bichon frisé, och en jack russell blandning.. konstigt att man inte stött på dem tidigare, har ju trots allt varit ute dygnet runt i 1,5 år snart.. :P

    Vad roligt!! När vi gick valpkurs så fick vi lägga spår, bara genom att gå i skogen själva.. så skulle valparna följa spåret och hitta oss.. Det gick bra för Fabbe..
    Blodet blev det inget av med idag tyvärr.. Filip tvingade med mig till Örebro för att kolla på ny bil.. Vi ska sälja vår audi a4 och skaffa något lite bensinsnålare såhär när ekonomin blomstrar. :P

    Jaa, visst känner jag Niklas. Han är ihop med min sambos pappas frus dotter.. (där fick jag till det) :) Han och Madde har en dotter, Ebba, snart ett år.. dags för kalas snart.. :)

    nu ska Fabbe få sin försenade middag.. och så hoppas jag att tåget är i tid så jag får se filip lite innan jag somnar...

    trevlig kväll! :)

    SvaraRadera