söndag 29 mars 2009

TEMA-vecka

Tema-vecka: Bisarra prylar på nätet
En sovsäck som är en overall som inte alls bara är till för att sova i! Men nu är sovsäcksevolutionen här. Plötsligt är du fri! I sovsäcksoverallen bestämmer du och inte sovsäcken hur du ska ligga! Du är du varm, bekväm och trygg men kan samtidigt göra alla de där sakerna du inte kan i en säck: Läsa, äta, spela kort, kramas, gå och kissa, kika ut genom tältet, peta in en pinne i brasan etc.

Ja jag vet inte om jag ska älska den här saken eller om jag ska dö av skratt. Jag själv hatar att sova i sovsäck. Men om det är säcken som är felet eller om det är för att det är hårt att ligga på marken vet jag inte. Sen vet jag inte om jag vill gå nära elden i en sån här är den flamsäker? Sen står det att det går att gå ut och kissa i den förmodar att det är en man som har hitta på det för jag tror att en kvinna aldrig skulle ha på sig den när hon gick ut och sätter sig för att kissa.
Vad tycker ni??

1 kommentar:

  1. Men hjälp... Vart sjutton hittar du på alla dessa saker? Tack för alla skratt denna vecka.

    SvaraRadera