lördag 14 mars 2009

TEMA-vecka

Tema-vecka: 7 saker jag vill göra innan jag dör
Se Templen i mexico

Jag har alltid haft en liten Indiana Jones i mig och velat ut och resa för att se saker. Att ligga på playan och sola har aldrig vart min grej. och en av sakerna jag alltid velat se är mayatemplen/mayastäderna Jag vill speciellt se städerna Uxmal och Chichén Itza och vattenfallet Misol-Hal så det här betyder ju att jag måste resa till Mexico. Fatta vilka historier man kan få höra om offerritualer och kulturer. Tyvärr kommer jag väl aldrig iväg på den här resan då jag ej ska befinna mig i solen för det är väl soligt i Mexico?

Minsol-Hal
Chichén Itza
Uxmal

1 kommentar:

  1. Tjenare Å! vad f-n varje gång jag försöker prata med dig på msn så låser sig allt. typ bara på dig vad jag märkt.. vad händer? åk du får andvända en sån där Burka i Mexico

    SvaraRadera