måndag 9 mars 2009

TEMA-vecka

Tema-vecka: 7 saker jag vill göra innan jag dör
Åka till Island

Jag har alltid velat resa till Island. Det är så mycket som lockar naturen, kulturen, och partylivet. Jag vill ut på jeep safari ut över landet och spana in glaciären, varma källor. Bara se naturen som finns där!
Jag vill även åka till den blå lagunen och smeta in mig i lera och bara njuta i badet. Jag vill ut i kvällen och se Reykjavik by night. Det sägs ju att Reykjavik är staden som aldrig sover och att folket som bor på Island är väldigt trevliga.

Så det är min stora drömresa så jag får väl fortsätta flörta med Andreas så kanske han är snäll och bjuder på en resa om några år =)


1 kommentar:

  1. Jag håller helt med dig. Jag har länge velat åka till Island. Hoppas det blir av någon dag. Härliga bilder. Kram

    SvaraRadera