fredag 13 mars 2009

TEMA-vecka

Tema-vecka: 7 saker jag vill göra innan jag dör
Tatuera mig
Ja nu vet jag att läkarna säger att jag ej bör göra det. Men drömma om det kan jag väl ? Innan jag vart sjuk bestämde jag mig för att tatuera mig för att tatuera mig och jag hade ritat motivet. jag planera en riktigt sjömans tatuering på benet med ett hjärta, ros och ett band med texten Tilstam.


Någon gång om jag ska tatuera mig igen vill jag fortfarande tatuera in det motivet på benet. Jag ångrar lite att jag inte valde ett större motiv och en placering som var bättre när jag gjorde min tatuering. Tro inte att jag inte gillar min jag har nu jag älskar den men jag får ju aldrig själv se den . Vill jag se den måste jag gå till en spegel .

Så drömmen får jag nog leva med.

Lägger in några av skisserna jag har här hemma

1 kommentar:

  1. Skall jag tatuera mig så skall det bli en skata. För det är ju jag.
    Mamma

    SvaraRadera