söndag 10 maj 2009

sjuk

Trött Hejsan fotbollen Åsa anropar world Wide webb. Nu har jag vart hos läkaren igen. Den här var mycket bättre än förra och tog sig tid var där ca en timme. Efter mycket känn och kläm och tårar, skrik och sänka prov så tror de att det kan ha kommit på det. Diagnosen ser ut så här spottsten m infektion/ inflammation ? ( typ som njursten fast i munnen) det är stopp i ”salivkanalerna” så jag vart hemskickad med order att ta min antibiotika och äta surt godis. Om jag inte är bättre i morgon vid lunch så ska jag ringa öron näsa hals doktorn. Dit jag fick en remiss med mig. tror att jag ska ringa de i morgon för det här gör jävligt ont.



Summan för den här spottstenen just nu är uppe i 2529:-



Bilden är tagen innan läkarbesöket och ja jag vet att jag ser ut som hej kom och hjälp mig men jag har ont är trött och har feber och är svullen som en boll.

Ps. den här läkaren hade ett jätte bra och fast handslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar