onsdag 22 maj 2013

Solen

Ja ligger i sängen och väntar på att gå upp. Hör Valle stundvis gny lite inne i sin säng.  Är trött inte bara trött utan Trött. Jag har inte återhämta riktigt efter helgen i sthlm för två veckor sen. Inte föt att de här vädret hjälper så mycket. Riktigt skönt med lite regn och svalt nu. Tänkte jär förut hur bra jag börja må med cellcept men nu har det tok vänt. Jag är trött och värker lite här och där. Har väl sett förjävlig ut i huden också tur börjar såren läka i alla fall nu är jag mäst fläckig.  Valle har haft någon super energi de här sista dagarna. Tur att Andreas har kommit och lekt med han på eftermiddagarna annars vet jag inte hur jag orkat. Valles kompis är borta i cypern och har de bra så Valle får stå ut med bara mig nu. Fast idag ska vi gå till öppna förskolan och leka. Sen ikväll ska vi på kalas. Ska bli kul de var länge sen vi såg Tony Maria och Miranda.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar