onsdag 1 maj 2013

Norberg






Idag fick jag äntligen åka till Norberg! Jag, Valle, mamma och Fredrik åkte dit idag och fika på Elsa Anderssons Konditori. Det är så mysigt där. När vi kom in dit så satt ett par med barn där som gick i samma föräldragrupp som med oss när jag var gravid. Jag pröva en ny tårtbit annars brukar jag alltid äta gammaldags napoleon. Älskar den! Men idag så vart det en sacherbakelse. Valle fick en chokladboll av Mormor och Fredrik. Han åt några tuggor sen satt han och kasta chokladboll i hela rummet.  När Valle hade ätit sin lunch gick vi vidare till klockargården och köpte lite tvålar. Sen begav vi oss hemåt. Super väder vart det idag. Vissa satt även ute på fiket. Riktigt barnvänligt för att vara ett gammalt fik men trösklar och så. Fans många barnstolar även om vi fick vänta en stund då det var flera barn på fiket. Och snälla när det var dags att värma mat var de. Behövde inte ens fråga det tog burken så fort de såg den och värmde den. Behövde inte ens köa klart.
Vart en bra dag idag. Måste göras om snart.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar