måndag 6 maj 2013

Måndag

Idag börja vi dagen med att åka och möta upp Andreas på ikea. Där vart det familjemys och frukostbuffe. Idag passa vi på att köpa våra nya utemöbler till sitthörnan på baksidan. Andreas behövde ha hjälp att bära då kartongen var förtung det var därför vi var tvugna att möta upp han när han hade firmabilen. Jag är nöjd vart bra. Sen ska det bli lite lull lull som matta och lampor och så. Sen gick jag och Valle och spana på shoppingen. Letar hatt för att skydda mig i solen. Kan ju tillägga att det vart inte den hatten som är på kortet. Hatar hatt känner mig som en tant.  Jag passar inte i det.  Idag har jag även fixat ett par fjärilsvingar till Valle som han ska ha när vi ska till SLE dagen på fredag. Man ska klä sig i lilla till manifestationen men han har inga lilla kläder så han får gå som fjäril. Fjäril är symbolen för sle. Tyckte det skulle passa. Annars så har vi skruvat möbler här hemma. Idag åt vi även ungspankaka med grädde och sylt. Valle tyckte inte om det. Vi håller på med att pröva oss fram vad han äter här hemma. En sak kan funka jätte bra en dag och ratas helt en annan.

Imorgon är det sjukhuset igen. Åter dags för prover. Fattar inte känns som man var där igår. Sen så ska jag gå och klippa mig. Sks bli så skönt att bli av med hår nu när det börjar bli varmt.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar