lördag 16 juni 2012

snabba svängar och långsamma uppdateringar.


Oj här händer det grejer så man inte hinner med. Sist jag skrev vart det ju en sammanfattning om vad som hade hänt de två senaste veckorna. Sen så vart det inte så mycket mer skrivet. Vad har hänt? jo ganska mycket. Men ska väl gå i rätt ordning. Skattepengarna kom. Jag köpte en ny bäddmadrass till våran säng. En med rememberskum. Fy vad härligt för min reumatikerkropp. Sen bestämde jag mig att det var dags att se över mina mobilräkningar som jag tyckte var onödigt dyr. Det sluta med att det billigaste för mig var/är att starta ett nytt abonnemang hos 3 då fick jag även ringa ”gratis” till 3 och Telia. Och det är det alla jag känner ringer med. Och en ny mobil fick jag på köpet. Nu ska jag bara avsluta mitt nr på Comviq. Så nu får jag köra med dubbel nr/dubbel telefoner tills jag löst det. Så jag är kontaktbar på samma gamla nr. men jag ringer i regel bara på den nya för det är billigare. Nu är det här några dagar sen. Jag har ju inte legat på latsidan. Skulle ha ringt måndags men tiden har inte riktigt funnits till.  Så vad har jag haft för mig hela veckan då. Jo jag har blivit mamma till en urmysig grabb som heter Valle. De hela börja i söndags……. Resten tar jag i eget inlägg.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar