tisdag 26 juni 2012

Önskelista

Vet ni vad? det är snart Juli. och det betyder att jag fyller år! ;-) Tänkte att jag måste ju ge er min fina önskelista. Nu är det inte så mycket jag önskar mig. Blir ju glad för allt. Jag har bara skrivit en önskelista. Så några funderingar får ni väl prata med Andreas.


Presentkort,  Erikslund shopping, ECCO, Change, Jc
BOX House, box 4
Halsband http://www.lagnoviken.com/
Upptäck kärlekens olika språk, Gary Chapman
Tintin ”böckerna”
Tintin i kongo
Tintin i Amerika
Faraos Cigarrer
Blå Lotus
Det sönderslagna örat
Den svarta ön
Kung Ottokars spira
Krabban med guldklorna
Den mystiska stjärnan
Enhörningens hemlighet
Rackham den rödes skatt
De sju kristalkullorna
Solens tempel
Månen tur och retur 1&2
Det hemliga vapnet
Koks i lasten
Tintin i tibet
Tintin hos gerillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar