söndag 12 juni 2011

Läkaren

I Tisdags var jag hos läkaren. Det var väl de vanliga prata och diskutera lite. Inga nya Mediciner på g. Det ser ut som att jag inte kommer få prova de ny som kommer snart heller. Har lite olika inflammationer i musklerna nu som hon erbjöd att spruta. Men jag tacka nej det funka inte så bra sist och spruta flera leder och sen gå och jobba är väl aldrig någon bra combo. Hon var också fundersam på mina blodprover. Det visa sig att jag har fått sämre blodvärden under några månader nu. Hon trodde att det var cellgifterna först men sen jag sluta med dem så har de blivit sämre. Så nu ligger de under gränsen var det ska ligga. Fattar inte varför hon inte sagt att jag har haft dåliga blodvärden förut? Så nu har jag som sagt lämnat nya prover. Så får vi väl se varför mina blodvärden är sämre. Men men jag lever.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar