torsdag 24 februari 2011

Utmanad

Ja har blivit utmanad av min kompis Maria. Först tänkte jag FAN Mia! Men nu tänkte va fan jag gör det. Det innebär att man ska skriva om en speciell sak en gång om dagen, så här ser listan ut:

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Jag och min man.
Dag 3 - Min musiksmak.
Dag 4 – Låtar jag kan lyssna på om och om igen.
Dag 5 – Min absoluta favoritlåt.
Dag 6 – Min favoritplats.
Dag 7 –Min favoritfödelsedag
Dag 8 – Mitt favoritminne.
Dag 9 – Min favoritstad.
Dag 10 – Min favoritfärg.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – Min bästa vän.
Dag 13 – Mina drömmar.
Dag 14 – Det här saknar jag.
Dag 15 – Bilder från jag var liten.
Dag 16 – Min tro.
Dag 17 – Det här är jag beroende utav.
Dag 18 – I min handväska.
Dag 19 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 20 – En nytagen bild på mig.
Dag 21 – Min önskelista.
Dag 22 – Något jag brukar göra på måndagar.
Dag 23 – Min dag.
Dag 24 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 25 – Det här visste du inte om mig.
Dag 26 – Det här upprör mig.
Dag 27 - Det här får mig att må bättre.
Dag 28 – Mina rädslor.
Dag 29 – Om det här var min sista dag.
Dag 30 – Såhär vill jag dö

2 kommentarer:

  1. Vad kuuuuuul att du antog utmaningen :) Trodde faktiskt inte du skulle göra det. Men som sagt när du har tid så kan du ju skriva om flera punkter och spara det så är det bara att lägga upp rätt dag. Bra när man inte har jätte mycket tid över :) Syns på måndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, kul utmaning :) Spännande att läsa!!

    SvaraRadera