söndag 20 februari 2011

STOCKHOLM

I lördags bar det iväg till Stockholm. Jag var på möte med Unga reumatiker. Och Andreas tog en runda på stan under tiden. På kvällen var det ju tänkt att vi skulle gå ut och äta på fondueboden men då det var fullbokat så åt vi fondue hemma hos Andreas Mamma.

Idag (söndag) så kom Andreas syskon med respektive över och fika och umgicks och prata New York.

Efter att vi kommit hem så vart det storhandlat och hämtning av Juno. Juno har vart på bootcamp. Nej hon har vart hos mamma den här helgen. Så nu ligger hon här i soffan och sover så sött.

Lite annat som har hänt sista tiden är att föra helgen så var vi på 30-års kalas. Och jag har köpt en ny jacka. En (fejk) skinnjacka från Lindex. Riktigt snygg vart den. Är super nöjd.

Super fint vinterväder på väg till sthlm

Fick mitt nya fina halsband av Kikki på mötet som jag beställt av henne.

Min favorit älskling

Den socker söta tösen

Vi passa på att fika lite hemma hos mamma också.

Och Juno har saknat Andreas sååå mycket.

Blommorna till 30åringen

Min nya Jacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar