torsdag 24 februari 2011

Dag 1. Det här är jag!

Jag heter som sagt Åsa och jag är 24 år. Jag bor i Västerås i ett radhus med min man Andreas och våran Jack Russel Juno. Jag kan nog vara ganska blyg vid första mötet. Men jag är oftast en glad person som älskar att prata. Så när man väl har lärt att känna mig kan det vara ganska svårt att få tyst på mig. Sen älskar jag att hjälpa till där jag kan så jag skulle nog säga att jag är ganska omtänksam. Jag har även svårt att sitta still och ta det lugnt. Så jag måste alltid ha något att göra eller att planera. Oftast betyder det att jobbet följer med mig hem på kvällen.

Jag har ett ganska stort intresse för film. Är väll en allätare men skräck är väl en av de genre som jag gillar bäst. Jag har nog lätt att ta fram barnet i mig då jag älskar att pyssla och spela spel. I Pysselform så blir det mest pärlplattor.(picture pearls) Som läggs efter fotton och bilder.

Om dagarna så är jag på jobbet i Enköping. Där jag jobbar som Trafiklärare. Det betyder för mig långa dagar . Men som tur så är det så otroligt kul och givande. Så det är lite det som gör att jag orkar mig upp på mornarna.

Annars så försöker jag få livet att funka fast jag har en Sjukdom som heter SLE. Sjukdomen gör att jag inte orkar allt som en ”frisk” människa och det gör att det ibland blir begränsningar i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar