söndag 28 november 2010

Kläder

I Lördags var vi ner på stan och handla lite kläder. Ska ju på Namnkalas här nästa helg. Och jag har ju så svårt att köpa kläder just nu vet ju inte vad jag ska ha för storlekar. Och vet ni VAD? Jag har köpt en tröja i storlek 36-38! Det har jag inte kunnat göra på flera år. Annars har jag provat en massa kläder i storlek M. (Visst jag prova en klänning i storlek 40 idag som var för liten. Men det glömmer vi.) Jag har ju pendlat nu i en månad mellan 78-80kg. Så jag har väl tänkt att det har väl tagit stopp nu. För ca 1månad sen så prova jag ett par av Andreas jeans som ligger i garderoben i storlek 31 och de fick jag på mig men det gick inte knäppa dem. Men prova de på kvällen och det gick! Visst jag kunde inte sitta men det gick att knäppa dem. Så jag blir mindre i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar