söndag 21 november 2010

Jul och åter mera jul...

Idag har jag vart runt och handla. MASSOR. Jag har vart på plantagen och köpt julstjärnor med krukor. På Hemtex vart det lite nya julgardiner till vardagsrummet. Sen har jag köpt Julklappar. Jag köpte även en snygg krans som hänger utanför dörren. Har alltid velat ha en och nu kan jag då vi har hus. Sen vart det en massa mat. När jag kom hem så börja jag bygga pepparkakshus. Riktigt nöjd vart jag, prova ett nytt recept på kristyr . Riktigt bra vart det. Och när jag var klar hade jag en massa kristyr kvar så då prova jag mig på en gran. Tycker själv att den blev riktigt bra.

Dunder- Kristyr

Vispa en äggvita riktigt hårt.

Häll i en kapsyl ättiksprit och 4-5dl florsocker.

Vispa ihop. Klart!

Våran nya krans

Huset 2010

Granen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar