torsdag 8 april 2010

Känner mig tom

Jag lever….. knappt. Nä nu ska jag inte vara sån. Jag mår vad jag förtjänar. Lite för lite vila och mat. Är väldigt seg efter gårdagen som vart lång och jobbig. 12 timmar jobb och nästan ingen kvällsmat. Det sket sig lite på teorin. 5min innan teorilektionen så gick projektorn söder. Så det sluta med att jag fick hålla teorin på tavlan och RITA! Stackarna…… jaja körde med en av grabbarna i dag och han sa att det vart bra i alla fall för han hade lärt sig något. Då vart man lite gladare. Har en sån härlig teorigrupp just nu. Så borde de alltid vara. Vad har hänt sen sist jag skrev då?

Det har vart påsk. Så det har firats. Har haft Björn och hans familj och mamma på påskmat. Sen har vi vart i sthlm och fira också. Skönt med lite ledigt. Det har det behövts.

Vi har även köpt nya utemöbler. Så nu vill jag ha sol så man får sitta ute.

Har även äntligen fått köpt min datastol på Ikea.

Annars har jag bara gått runt i ett stort mörker. Känner att mitt liv är tufft just nu. Varken kroppen eller psyket är med mig. Ska vara glad att jag har två stycken små ljusglimtar i mitt liv i alla fall.

Älskar dig Andreas . Vet inte hur jag skulle klara vardagen utan din hjälp. Sen har vi härliga Juno som bara gör en helt varm i hjärtat när man ligger och kryper ihop i sängen med henne. De är ni som får mitt liv att gå vidare.

Nästa vecka så är det läkaren som gäller. Få se vad hon säger då…… om det blir mer eller mindre eller nya mediciner. Ska försöka skriva ner lite frågor och ha med mig.




2 kommentarer:

  1. Det skall hänga en ny kanon i taket före Lördag morgon har J lovat. Trevlig helg.//R

    SvaraRadera