lördag 24 april 2010

lite nytt....

Hallojsan har shoppat lite nu de här dagarna. Var på hälla i går och då vart det ett par bruna linnebyxor. Och på stadium vart det en ny yankees keps. Ingen mörkblå i år men en röd. Tänkte måste ju bryta den gamla trenden någon gång.

Idag så var jag väg och handla på ica passa även på att köpa en bok. Börja läsa den i dag och vart klar i dag. Riktigt bra. Det handlar om en mamma och dotter som kommunicerar via lappar på kylskåpet. Riktigt bra även om den är väldigt sorlig. så det var inte bortkastade 19kr. Livet på en kylskåpsdörr av Alice Kuipers
Har även prova lite nya saker.
Festis Fläder hallon. (Festis Elderflower Raspberry )( vet inte om den är ny men den är ny för mig) riktigt riktigt god kan varmt rekommendera den.


Sen har jag provat Marabou polka. Inte riktigt min smak men inte äcklig. Smakar som Marianne.

Sen så prova vi igår Olws nya Ugnsbakat med sourcream & onion (chips) helt ok men det variera lite på smak på chipsen vissa var riktigt salta.

Nä nu ska jag ut med Juno och sen ska man väl laga mat. Grilla i dag? Ska hem till mamma idag också hon ska bjuda på slutspelstårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar