tisdag 20 april 2010

det är ett hårt liv...

Hejsan !
Gud vad dagarna går fort. Känner att jag inte hinner med längre. Ändå känns det som att mitt liv går i slowmotion förutom klockan. Var hos läkaren i fredags sluta med att jag fick nya tabletter med mig hem. Riktigt trevliga små saker. Väldigt färglada en jätte röd och en orange. Så nu ska jag även lämna blod varannan vecka så det har koll på blodkropparna och på levern får ju inte ta död på alla. Jag fick även en remiss til sjukgymnasten som jag väntar på. Sen så fick jag telefonnummer till deras kurator. Så dit ska jag väl höra av mig när jag orkar.
Så ska väl berätta något bra och kul också. Har beställt en ny vår/ sommar jacka på nätet som jag väntar på.

Sen har jag målat en ny tavla här hemma. Den är jag riktigt nöjd med. Vart den inte snygg?



I helgen vart det väldigt lugnt bjöd över Mamma och Carl på paj här i söndags. Annars var det inte mycket som hände. Samma sak den här helgen ser det väldigt lugnt ut. Så Var inte rädda att höra av er.

2 kommentarer:

  1. Hallå,vilken snygg tavla!!! Va, duktig du är.

    SvaraRadera
  2. Blev det inget kvar av pajen//R

    SvaraRadera