fredag 15 november 2013

Tiden springer iväg

Ja nu har hela två veckor gått. Känner att man knappt hinner med. Nu har jag vart arbetslös nästan 2veckor. Men inte har man legat på latsidan. Första veckan var valle hemma och var sjuk. Sen har jag vart på möte på arbetsförmedlingen.  Jag har städat och storhandlat. Förra lördagen var det klassfest i uppsala. Börja med träffas och pratas hemma hos Achmed och sen gjorde vi uppsala osäkert ;-) vi körde på de självklara bowling och mat. Jag och Jonas körde på det säkra kortet med hamburgetalrik. Helt ok men väldigt lång väntan på mat. Undrar om det hade med Marias 12timmars högrev att göra. Söndagen spendera vi i sthlm med Andreas familj var så länge sen vi var där. Luckas har ju blivit så stor nu. Man hinner ju inte med i svängarna. Den här veckan har jag börja med 5:2 jag har ju vart väldigt skeptisk men tänkte va fan får väl pröva. Har funkat ok måste jag säga. Men vart så himmla sötsugen. Idag bestämde vi att de var dags att klippa Valle som blivit så långhårig. Men självklart skulle man inte sitta still så det vart för kort och snett. Så de var ju bara att dra fram trimmen. Självklart muta vi både med glass och kladdkaka så han satt still. Så nu kör Valle på 12mm. Jätte söt vart han men nu ser han inte ut som en bebis längre. Han ser mycket äldre ut. Min plutt börjar bli stor. Den här helgen är lugn inge festande nu. Bara familjen och sen träning på söndag. Ska bli trevligt.  Imorgon ska vi göra pulled chicken till middag. Håller tummarna att det blir bra. Får se om det är något annat som händer. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar