måndag 4 november 2013

Helgen

Helgen bara sprang ifrån mig. Helgen har vart full rull på. Lördagen börja med att jag och Valle åkte och hälsa på mamma/mormor. Efter det tog vi en sväng förbi citygross och köpte Viller Valle i söderhavet. Så lycklig har velat ha den i flera år och nu är den äntligen ute på dvd. Sen på kvällen var det lagfest med rollerderbylaget. Självklart var det halloween tema med utklädnad. Jag damma av mina gamla trasdock kläder. Alla var jätte fina! Kul och se folk som försöker och inte bara gör något litet. Jag fick den stora äran och vinna bästa utklädnad! Tack tack alla! Kröp ner i sängen kl2 och somna på engång. Söndagen vakna jag i ett gehu kl 7.30 och tänkte gud har försövit mig! Hade en sån snäll son som gav mig sovmorgon. Kl 9 var vi duschade och klara för ikea frukost. Sen vart det en ganska seg dag till det var dags för träning i klöverhallen. Kvällen innan hade satt sina spår på kroppen. Jag är trött och har inflammationer högerknäet. Så man var inte på topp. Kroppen typ inte lyssnar när man är trött och ska åka. Man känner sig som janne långben. Man rammlar och tappar balansen.  Kan inte fatta att benen kan trsala ihop sig så. Sjukt slut var jag efter FM delelen. Frustrerad blir man oxå när kroppen ska strula såndär också.  Nästa söndag funderar jag på att strunta i då jag ska på klassfest på lördagen i uppsala. Kan ju gissa att det blir sent så. Som det ser ut nu blir det kanske en sväng till sthlm. Det var ju så länge sen nu. I kväll blir det i alla fall vattengympa.  Ska bli skönt nu när knäet strular.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar