måndag 10 oktober 2011

Sjukdag

Sitter hemma och är sjuk i dag. Var vakan hela natten av att höften gör så ont hela tiden. Har problem med höften och neråt har haft mycket inflammationer nu sista tiden. Känns som höftkulorna består ut av rakblad. Och rumpan är bening. Det gör ont att sitta, ligga och stå. Blir så trött på det hela. Jag vänder mig mycket när jag sover, men nu funkar inga av mina sovställningar. Så jag vaknar hela tiden. Och får jag inte sova bra så orkar jag inte med värken. Försökte gå till jobbet i morse men efter ha kravlat mig upp ur sängen och in i duschen kände jag att jag inte skulle orka med dagen. Jag brukar annars bli mycket bättre av att duscha varmt. Var ute och gick en promenad med Juno nu vid lunch och när vi kom tillbaka så låg det ett brev i brevlådan. Till mig från landstinget. Ett kort brev från min reumatolog. Ett kort brev betyder alltid bra.

Bästa Åsa

Jag vill bara informera dig om att datortomografi buk 2011-09-27 varit utan anmärkning. Hoppas det är glädjande för dig. Med Vänliga hälsningar

Visst blir man glad att de inte hitta något. Men det har inte hitta något fel alls på någon av undersökningarna. Fast det blir väl så om man gör undersökningarna flera veckor efter symptomen är borta. För att göra undersökningar när man är sjuk funkar inte. Nä nu ska jag inte låta bitter jag är glad att det inte hitta något men tack vare att det inte hitta felet där så finns felet någon annanstans bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar