lördag 18 december 2010

Tött trött trött....

Ja det är bara att acceptera det. Jag är i ett skov nu då. Jag trodde jag skulle börja bli bättre nu efter den här veckan. Men än ser jag inte ljuset i tunneln. Det ser ut som om jag får fortsätta ha ont och må dåligt. Hoppas bara att jag mår bättre i kväll än vad jag gjorde i går. Det är ju julfest på jobbet i dag. Fick även hämta ut min egna TENS igår. Lite nyare och snyggare än den jag fick låna. Vi diskutera om den skulle funka matcha med klänning igår. Men tror inte det blir så snyggt. I natt låg jag i alla fal med på rygg på värmedyna och bena i högläge. Hatar verkligen ligga på rygg och sova bara vaknar då. Sen skulle jag ju ha sovmorgon i dag men inte fan gick det för Juno kl 8 skulle hon upp till alla odds. Så nu sitter vi här och lyssnar på musikhjälpen på P3. Som nyss kom upp på 6miljoner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar