torsdag 9 december 2010

Jag är så jävla bra!

Hejsan! Nu var det ju ett tag sen jag berätta hur det går med viktnedgången. Har ju berättat lite om att jag har blivit mindre och har köpt små kläder och så. Men tänkte bjuda på en hemsk bild på mig från i somras för att visa hur jag såg ut när vi börja. Jag börja på en vikt på 88.6kg. Och nu efter 18 veckor så väger jag nu 10kg mindre och som bilderna visar är det skillnad. Det är jäkligt kul att kunna själv se hur mycket det är. Och det jag säger jag, ska inte tillbaka till det. Nu är jag här för att stanna. Men det betyder ju inte att jag ska leva på LCHF resten av livet ut. Men jag ska ta vara på mig och jag ska fortsätta träna. Men jag måste säga att jag är jäkligt stolt över mig själv då jag går på mediciner som binder vätska i kroppen.


88,6kg

10kg lättare

4 kommentarer:

  1. Jätte grattis lr vad man ska säga :). Ser ut o må mycket bättre nu! Hoppas allt e bra!! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis,Åsa!!! Vad duktig du har varit.Och du ska vara jäkligt stolt över dig själv.Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Grattis till minskningen! Bra gjort...
    Jag funderar själv på att testa LCHF efter nyår. Blir extrainspirerad när jag läser om dej.
    /Lena S

    SvaraRadera
  4. Va duktig du har varit!! Det syns verkligen skillnad!:) Och jätte fint har du pyntat hemma, jag har inte ens fått upp adventsljusstakarna än...

    SvaraRadera