torsdag 24 september 2009

Läkaren

Ultraljud ja jag ska bli mamma till en liten Halsbebis! Nä jag var på ultraljud av halsen idag och resultatet vart en liten spottsten hittad. Får väl se hur det blir nu. Är ju inbokad på en CT i oktober. Jag hoppas att de tar bort den lilla jäveln. Läkaren sa att den är liten och sitter på en sådant ställe att den inte gör till något problem just nu. Men det kan bli det när den vill komma ut. Vadå? ska de utsätta mig för allt det där igen? Räcker inte två gånger eller? Vet inte om det är samma sten eller om det här är en tredje. Blir knäpp på det här får se när öron näsa hals ringer igen.

Men säger då det fan vad fränt med ultraljud fick se mina halsådror pulsera som små bollar. Fattar inte hur se kan se skillnad på saker ena läkaren visa mig lite vad som var muskler m.m


Ja den ser väl inte riktigt ut så här…

1 kommentar:

  1. http://www.pinballers.com/Pictures/Bride of Pinbot/brideofpinbotlarge.jpg

    en sån :)

    SvaraRadera