torsdag 17 september 2009

Jobb

Everything's gonna be alright ja när jag var på väg hem idag så var jag på inge toppen humör. Kände mig trött och liten och irriterad och ledsen ja alla negativa känslorna man kan ha. Det var en allmänt jobbig dag på jobbet mycket känslor så dyker upp när man sitter och jobbar. Ja man kan faktiskt bli rädd ibland. Det var en sån dag i dag. Men när jag satt där i bilen och skulle just åka av motorvägen så kom låten everything's gonna be alright på radion. Och vet ni vad? Jag höjde och kände hur ett lugn i hela kroppen och jag tänkte Ja allt kommer bli bra igen. Visst det visste jag redan det blir alltid bra igen när det blir så här men det var så skönt att få höra den låten just då det var det man behövde just då. Så här får ni höra den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar