måndag 17 augusti 2009

Veckans Tema

Veckans Tema: New York
Jag Och Andreas sitter och planerar på att åka till New York nästa år. Så nu har vi börja fundera på vad vi vill se där borta här kommer lite saker jag vill se.

Broadway! ja jag vill jätte gärna gå och se en musikal. Hitta några som jag vill se Avenue Q, Cry-Baby Grease och Hairspray. Visst vissa har man ju set/ eller ska se här hemma i Sverige men kan inte tänka mig att det är samma sak som fatta Avenue Q på original språk det kan ju bara bli bättre! Visst får man inte tag i någon biljet till något så får man väl kannske gå för bi och köa lite vid TKTS.

TKTS är stället där du kan köpa sista-minuten-biljetter till musikaler och teater med upp till 50% rabatt. TKTS finns på tre ställen på Manhattan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar