lördag 22 augusti 2009

sjuk

God morgon eller vad man ska säga har sovit på soffan i natt vaknar ju efter 1,5timme hela tiden och måste ta nya verktabletter jag har ätit och druckit surt nu länge och det blir bara värre och värre. Så nu ser jag ut som sisst. Så nu har jag äntligen fått en tid till oxbacken kl 9:00 så vi får väl se vad de säger där. Jag är både sur och ledsen över allt det här. För det första så är det ovanligt att man får en spottsten ska jag då få en igen efter 3månader? För ja nu är det så att jag har svullnaden på andra sidan den här gången. Så samma sten kan väl inte vandra över hela ansiktet?

Eller är det så att det inte var en spottsten förra gången heller?

1 kommentar:

  1. Grattis till placeringen på utställningen.
    Det var så kul att ni kom och vi hoppas att ni är sugna på att följa med igen på någon utställning. Den 5 Sept är det utställning i Stockholm om ni är sugna på att följa med.
    Dock måste man anmäla och betala innan utställningen så fundera inte för länge :)

    SvaraRadera