söndag 15 april 2012

Helgen


Helgen har vart relativt lugn. Fredagen ägna jag åt att läsa klart boken som jag läst sista tiden.  Geim av Anders de La Motte. Lite seg i början men sen när man kom in i den så vart den riktigt bra. Sen vart det att slappa i soffan framför tvn. I lördags så vart äntligen buskarna på baksidan klippta. Vi har även under veckan fått bort mossan mellan plattorna. I dag söndag har vi vart iväg och veckohandla så nu har vi mat i veckan också. Annars har jag slipat barnstolen. Det blir att måla den själv då de ville ha 1200 för att lacka om den på firma. Och det tänker jag inte betala. Så nu ska Andreas måla den åt mig. I morgon så är det dags för besök hos reumatologen igen. Hoppas att jag kan få en sjukskrivning utskriven som varar lite längre nu. Den jag har nu räcker bara månaden ut. Sen på tisdag så blir det MVC x 2 först på morgonen så är det dags för att kolla blodtryck och äggvita. Hoppas på att äggvitan har försvunnit. Men det får vi se då och vad som händer sen. På kvällen är det äntligen dags för föräldragruppen som börjar. Får se vad det är för människor som kommer och vad det kommer pratas om. Annars kommer veckan nog bli ganska lugn.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar