söndag 15 september 2013

Sjuka jag

Ja i fredags var det dags för dropp två. Den här gången gick det bättre och jag mådde inte alls lika dåligt som sist. Då det inte strula så vart jag klar till kl 12 den här gången. Alltså 2 timmar kortare än förra gången. I dag så fastar jag för imorgon är det dags. Nu ska jag göra den undersökningen jag fasat för i flera år. Jag ska göra en koloskopi. Jopp en kamera upp i röva. Ja jag kan inte skriva om det så det låter fint för det kommer det inte att bli. Jag mår skit för i morgon och jag vill inte. Så nu har jag ätit fiberfattig mat i nästan en vecka och idag blir det bara flytande klara drycker. Jag är ju så sugen på mat och fika så jag håller på att dö. Jag ska även dricka 2,5dl i timmen hela dagen. Har snart kommit upp i 2liter och jag är så sjukt trött på att dricka så jag vill bara spy. Idag ska även tarmen få en fin rengöring också så han är fin på bilderna i morgon. Ja ni fattar väl vad jag menar?  Jaja vad gör man inte för sin läkare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar