söndag 15 september 2013

Roller derby

Jopp jag ska bli en fresh meats. I oktober börjar jag rulla med Västerås Roller derby. Är riktigt taggad och skräckslagen på samma gång. Jag har spanat och velat det här i så många år nu. Men hela tiden sagt att jag nog inte klarar av det. Men nu fan nu ska jag göra det. Funkar det inte så funkar det inte. Jag ska försöka. Å nu är det träning som gäller både teoretiskt och på hjul. Om några månader får vi se om jag klara testerna så man får vara med och spela. Så nu sitter man och beställer hem allt som ska köpas. På Måndag kommer mina nys quad skriskor. Hoppas att det vart rätt storlek så jag slipper skicka tillbaka dem.  är ju så svårt det här med storlekar alla säger olika och alla tabeller går lite emot varandra. gör ju inte saken bättre att det skiljer sig 1cm på längden och 0.5cm på bredden på mina fötter. En kort bred fot och en lång smal fot. Så nu får ni hålla tummarna för mig. Har även sagt att jag är intresserad av att vara domare. Speciellt om jag inte klarar av de olika testerna för att man ska få spela. Jaja den som lever får se.

För er som inte vet vad roller derby är kan se det på den här filmsnutten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar