söndag 7 april 2013

Helgen

Ja veckorna springer fram knappt att man hinner med.  Helgen börja med bio.  Jag hade lite fribiljetter så jag bjöd Andreas på Oz. Den utspelar sig innan trollkarlen från oz. Jag tycker den var bra. Vi köpte biljetter till 3d men när det var dags så var det sorry vi har gjort fel den visas inte i 3d i den här salongen.  Vill ni fortfarande gå?  Öööö ja! Jag är äntligen här och jag har barnvakt. Jag har köpt dricka och varma chips.  Klart jag vill se bion. Valle hade det jätte bra hemma hos min mamma.

Det har vart en ganska lugn helg då Andreas jobbat. Vart och handlat mat annars har vi vart hemma. Igår titta vi på filmen Ted som Andreas har tjatat om att se.  Så jag överraskande han med att köpa den på citygross. Skit film tror jag Facebooka igenom hela filmen. 

Jag och Valle passa på att måla söta fjärilar idag innan det var dags för han att hoppa i badet.

Har tränat på att fixa håret här hemma och efter många gånger lyckades jag äntligen med luggen. Vart riktigt nöjd.  Och min flintisfläck ser man inte heller.  Bara fortsätta kan ju bara bli bättre och enklare.

Annars då? Jag har äntligen kommit upp på rätt dos på cellgifterna nu. Så nu tar jag två tabletter gånger två.  Hur mår jag? Ja jag mår skit.... oftast. De har ju inte börja värka än men biverkningarna kommer på engång. Så jag mår illa och har ont i magen. Har en hemsk huvudvärk och mitt tandkött är svullet och gör ont. Kan inte sova på nätterna heller.  Sen har man alla jäkla Sle symptom på det.  Ansiktet håller på att gå sönder i huden och jag har mina fina sår som vanligt. Så det har vart bättre. Men idag har jag haft en ok dag så jag ska nog inte gnälla.

Imorgon är det ny vecka. Funderar på antingen åka till öppna så valle får leka av sig eller åka till erikslund och till ikea.  Har lite som måste handlas. Vem vet kanske både och.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar: