torsdag 9 februari 2012

10ÅR

I lördags så fira jag och Andreas 10år tillsammans. Kan inte fatta att det har gått 10år redan. Tiden bara springer fram.  För att fira det hela ägna vi typ hela dagen på att laga mat. Andreas valde maten och han ville prova på Pulled Pork. Ja, jag vet det är väl kanske inte den mest romantiska middagen men han ville verkligen ha det.  Köttet skulle vara i ugnen 5timmar så när det var klart så ramla köttet isär. På kvällen vart det ganska lugnt vi åt chokladbrödpudding i soffan framför tvn. Andreas halvsov framför melodifestivalen och jag hängde över min bok. Tyvärr var ju Andreas inte så pigg den dagen då han hade feber.  Fick ett litet paket Av Andreas under dagen också . Fick en ny Tröja och en dvdbox av han. Så glad vart jag har ju lite ont om kläder just nu så. Av mig fick Andreas en bok som heter Grattis du ska bli pappa. Är en pappa som skriver med humor om lite tips hur man ska tackla papparollen och hur man kan lösa saker.

Från boken JUNK FOOD

Så här vart vårat kött

Så här landa det på tallriken

Mums Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar