måndag 26 december 2011

Gud vad lat jag är…

Ser att det har vart väldigt dåligt uppdaterat på sista tiden. Det har bara inte funnits någon ork att skriva. Har som sagt att vart /är sjuk nu sista tiden. Det har vart lite läkarbesök och medicin justeringar. Har även börja med en spruta som jag tar på kvällen. Vet inte riktigt hur mycket jag ska gå in på allt just nu. Nu har det vart julafton och det betyder umgås med familjen och go mat. Självklart blev det presenter för hela slanten också. jag köpte kalsonger och ett set med 3st whisky flaskor till Andreas. Tror han vart nöjd med det. Av han fick jag en urtjusig halsduk  och en kokbok. Fick även spelet Ryktet går. Har inte haft chans att prova än då man måste vara minst 4st. men det låter jätte kul. Sen fick vi en massa fina saker tyvärr orkar jag inte nämna allt så jag säger så här istället. TACK FÖR ALLT.

1 kommentar:

  1. Han är nog nöjd. =)
    Att köpa kalsonger (och strumpor för den delen) kan va tråkigt. Såpass att det aldrig blir av. Det är den perfekta julklappen/presenten faktiskt.

    God fortsättning!

    SvaraRadera