söndag 15 maj 2011

V18

Har hört att jag är för dålig på att uppdatera. Ska jag vara ärlig. Så har jag bara inte orkat. Jag har mått för dåligt på sista tiden. När jag väl satt mig vid datorn har orken försvunnit. Men nu så ska jag äntligen göra en uppdatering.

Tänkte börja med förra veckan. Förra veckan så var det kalas hemma hos mamma. Som fyllde år i måndags. (den här veckan) Vart gott fika och trevligt sällskap. Invigde min klänning jag köpte i New York. Gillar den jäkligt mycket. På Helgen så gjorde jag även rabarberpaj som vi fika ute med. För det var ju så fint väder då. Vi var även duktiga och fixa i trädgården den helgen. Vi tog fram utemöbler och plantera i pallkragen. Så nu har vi våra första kryddor där och så har vi prov sått Senapskål. Annars vart det mycket grillat den helgen. Men det är ju så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar