måndag 23 maj 2011

Rikstämma 2011

DAG2 Lördag

Lördag morgon vakna jag supertidigt. Fy tusan. Hade ont i kroppen och jäkla massa fågelkvitter ute. Så efter ha legat vaken i 3 timmar så gick jag upp och duscha. Sen hängde jag på låset till frukosten kl:07. Så otroligt vackert det var på morgonen när solen låg på nere vid vattnet. Efter frukosten så börja vi stämman. Den har jag ju redan berättat lite om. Vi hade även besök från Burg den norska motsvarigheten av unga reumatiker. De berätta lite om sin förening. Det fans även gäster från Unga rörelsehindrade och Reumatikerförbundet. På kvällen efter stämman så vart det 3rätters. Var helt ok mat. Tyvärr var köttet lite för rött för min smak. Sen vart det musikquiz och häng vi polen.




jag väntar på att stämman ska starta.
RiksstämmanBURG

Tävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar