måndag 17 maj 2010

Sjukhuset del 2

Idag vart det som sagt en långdag på sjuhuset. Börja dagen hos reumatologens kurator. Hon var riktigt trevlig. Det var lätt att prata med henne och hon forstog hur man mena och hur man känner.

Efter det vart det lite telefonsamtal och fika. Och det var nog det äckligaste wienerbrödet jag har ätit.

Sen vart det att traska bort till sjukgymnasten. Där så vart jag kvar ett bra tag och gjorde en massa tester och det kändes och klämdes. Så nu ska de lägga ihop ett träningsschema för mig.
Efter det vart det lunch på restaurangen. Och det säger jag att den hamburgaren var inte god den häller.

Efter lunchen så var det dags att gå till arbetsterapeuten. Där vart det att gå igenom allt igen göra lite nya tester. Hade lite märklig handstyrka i händerna. Fick även köpa två hanledskenor för att få stöd och lindring mot mina hanleder.
Vart en lång dag men mycket att tänka på och fundera nu till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar