måndag 24 maj 2010

Hoppas de kan sova på nätterna.

Fick hem beslutet om mitt låneskydd på huslånet idag. Det vart avslaget både på liv delen och trygg delen .

Dina personliga förhållanden gör att du faller utanför våra kriterier för acceptans och vi kan inte ändra försäkringsvillkoren eller anpassa premien, p.g.a de särskilda försäkrings- förpliktelsereglerna för denna produkt, för att kunna acceptera dig.

Väldigt fina ord för att skriva du är för sjuk och vi vill inte ha något med dig att göra.
Att jag varken dricker, röker eller har könssjukdomar värkar inte spela någon roll. Inte heller att jag har haft mer än 3 sjukdagar på ett år. Blir så himla trött på det här nu har jag svarat på alla deras förnedrande frågor under 4månader. För inget. Kunde väl ialla fall få liv delen om de inte kunde ge mig trygg delen.

1 kommentar:

  1. Fy f-n! vilket skit. Vad ska man ha dessa bolag till igentligen, deras största våta dröm vore väl att det blir obligatoriskt med just deras försäkringar för att man överhuvudtaget ska få ha/ta bostadslån. Läste att dom försöker få det som lagförslag (för att skydda dom stackars bankerna förstås) dom hade ju inget med finanskrisen att göra dom inte.... neeeehej duuu.

    SvaraRadera