fredag 7 maj 2010

Fredag

Fredag….. det betyder att man slutar tidigt. Va skönt. Får man lite tid att hinna med saker. Det jag inte räkna med var att sitta fast på E18 i en jävla timme! Blir så irriterad på folk. Hade en bil som stod snett framför mig han stod på tomgång i en halvtimme. Vad tror dom? Och så ska de tränga sig också. Ut och springa och klättrar nästan över på motsatt sida för att kunna se! Hallå olyckan är ju 5minuter härifrån! Inte fan ser ni något. Varmt var det också.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.824789-en-skadad-i-olycka


1 kommentar:

  1. oki var det den som var vid strängnäs någonstans tyckte jag hörde något om det...halv åtta på morronen....ja folk beter sig verkligen konstigt i trafiken...jasså du har hund från Sarah ja henne känner jag:=))ja då har du fått en hund med näsa och jakt i eftersom Alfons är ju en riktig jakthund ja Pippi oxå:=)) inte kul att vara sjuk så jag hoppas att du kryar på dig...ha en skön helg med de dina
    Anette

    SvaraRadera