lördag 16 juli 2011

25år

Idag fyllde jag 25år. Ett år till in i vuxenvärlden. Dagen har vart bra. Visst det har inte vart soligt och fint väder men det har vart en fin dag. Tyvärr Jobbar Andreas den här helgen. Båda våra familjer var här och fira. Nu är det ju inte så det bara var mig vi fira utan vi fira även Andreas som fyller 28år på Måndag. Innan alla andra kom så fick jag mina presenter av Andreas. Fick halsband och armband från
 snö, en marimekko skål och filmen Diktatorn. Så nöjd. Han är så snäll. Andreas syster är ju glutenallergiker så tårtan måste ju vara glutenfri. Så i år gjorde jag en Pavola. Och det är en tårta från himmelriket. Så himla god. Så den lyckades jag riktigt bra med. Kommer lätt göra den flera gånger.


Vi fick båda väldigt fina presenter. Mycket saker från önskelisterna. Och mycket andra fina saker. Får tacka för allt vi har fått. Ni är alla för goa!

Nu är det bara några dagar innan jag och Andreas kan njuta av semestern tillsammans.


Andreas fina inslagning


Fikat


Jag fick en tavla från Mamma, Fredrik och Carl


Vi har även fått mycket dricka att fylla kylskåpet med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar