måndag 9 december 2013

December

Jopp nu märker jag att det är vinter. Kroppen små värker och krånglar lite till och från nu. Händer & fötter har vart jobbigaste de här senaste dagarna. Huden är ju som vanligt ett stor problem nu när det är kallt. I år är även ryggen fläckig. Armarna ser inte alls fina ut just nu. Nu är de i det stadiet att fläckarna börjar växa ihop och bli stora fläckar. Det jobbiga är att men ibland ser att folk tittar men det är ingen som vågar fråga. Ok folk kanske inte funderar eller bryr sig. Men man blir alltid lite osäkert när man visar armarna.  Har vart i så många situationer där folk blir rädda för det. Rädda för att ta på det. Men de är naturligt för mig nu. har haft de i så många år.  Jag ser häldre att folk frågar än tittar lite lätt i smyg. Nu har även min fjäril i ansiktet blivit så stor att den nästan täcker hela ansiktet och då märker man den inte lika lätt. Ser mer ut som att jag rodnar.

Ja för några veckor sen så fick jag mitt avslag på min ansökan om aktivitetsersättning på 25%. Nu har jag 2månader att fixa en överklagan.  Måste bara samla krafterna först. Kampen mot försäkringskassan fortsätter! 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar